piątek, 8 lipca 2016

Aktualizacja #1


No dobra to pierwszą Aktualizację mamy (macie?) już za sobą! Nie była ona jakaś super wielka, dodawałyśmy tylko rzeczy, o który zapomniałam wcześniej, a teraz tak jakoś nam się napatoczyły. Najpierw chciałabym was poinformować kiedy tak naprawdę będę aktualizowała bloga, żebyście nie wysyłali mi tysiące wiadomości na skrzynkę typu: "Dlaczego nie mogę wejść na bloga?" xD Hehe tym razem was nie poinformowałam nigdzie na blogu, zrobiłam to tylko na chacie, więc macie prawo na mnie nakrzyczeć, pozwalam~
Aktualizację będą pojawiały się mniej więcej co dwa tygodnie w zależności od tego co tak naprawdę będziemy chciały dodać, bo jak wiadomo mam tysiące pomysłów i nie każdy da się zrealizować w przeciągu 14 dni. Będę starała się was informować na pasku bocznym dzień przed aktualizacją, żeby każdy z was jeszcze mógł to zobaczyć i przeczytać.  Jakieś kilka dni temu wprowadziłam taką zakładkę jak " Aktualizacje", w której będziemy pisać wam z góry KIEDY BĘDZIE NASTĘPNA i CO BĘDZIE DODAWANE więc zaglądajcie tam raz na jakiś czas. 
Dobra co tam jeszcze... ah! Został stworzony regulamin chatu, który znajdziecie bezpośrednio pod nim. Radze go przeczytać, bo teraz już nie będę przymykała na wszystko oko xD. Dwie zakładki są nowe mianowicie: Dla początkujących i Dla mobilnych. Obie są jedynie ułatwieniem, a nie urozmaiceniem. Po prostu mimo, ze blog jest tak rozwinięty to chciałabym, żeby nikt nie miał problemu ze zrozumieniem co tutaj nabazgrałam, no i żeby każdy mógł tutaj przebywać nawet nie mając dostępu do komputera. Znajdują się one w linkach po prawej stronie bloga. 
Dwa nowe punkty w regulaminie takim normalnym dotyczącym bloga. Punkt 12 w Regulaminie Postaci i punkt 14 w Regulaminie Postów. Do zakładki Spam dodałyśmy już kody tak wiec spokojnie możecie wstawiać je na swoje prezentacje! ^^ Dobra w sumie teraz to może Kinia (mój genialny Grafik) pochwali się co takiego tutaj dodała oczywiście za moją prośbą.
*czuje się jak jakiś sportowiec, któremu podczas wywiadu przekazano mikrofon* 
No więc, jeśli chodzi o to, co ja (Kinia) dodałam... nie są to jakieś kolosalne zmiany czy nowości. Mianowicie w zakładce Questy pojawiły się dwa dodatkowe zadania, także bierzcie póki gorące. Za prośbą naszej kochanej administratorki zmieniłam wygląd tytułu posta i jego elementów, takich jak: data, link do komentarzy i autor. Myślę, że teraz prezentuje się to mniej estetycznie, ale do Was należy opinia, czyż nie? Jeśli już poruszyłam temat komentarzy – one również uległy zmianie. Całokształt jest teraz bardziej kolorowy. ^^ Uważam, że nie są najgorsze, tak więc... W sumie nie mam już nic do powiedzenia, pewnie niektórzy po otwarciu bloga zauważą nowe animacje w menu głównym. Dodałam także odnośniki do postaci, ale to jest nasz priorytet, także nie widzę sensu, by o tym informować. No to chyba tyle. Mamy nadzieję, że zmiany się podobają. ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz