Questy

QUESTY - jest to pojedynczy fragment fabuły, który nie jest obowiązkowy do odbycia (nie musi się wydarzyć), a ty sam wybierasz czy chcesz go wykonać czy też nie. Zadanie dodatkowe nabijające punktów i doświadczenia twojej postaci. "Gracz" (w tym przypadku wy) postępujecie tutaj zgodnie z podanymi przez MG wskazówkami. Aby doszło do powodzenia takiego zadanie musicie ich ściśle pilnować. Pamiętajcie, że mimo narzuconego tematu to do was należy rozwinięcie go i wprowadzenie akcji. Za każdy quest zakończony powodzeniem jest nagroda (w rożnej postaci), aczkolwiek zdarzają się momenty kiedy taka misja kończy się niepowodzeniem. W tym momencie dana postać nie otrzymuje nagrody, a wyciąga się z tego konsekwencje. 

W zależności od tego JAK zakończy się twój quest - takie otrzymasz wynagrodzenie. Jeden jest bardziej opłacalny, drugi mniej, aczkolwiek każdy z nich posiada własne wymagania, które musisz spełnić na wstępie by móc do niego przystąpić. Obok treści zadania (które są podane niżej) musisz również brać pod uwagę statystyki znajdujące się w kwadratowych nawiasach.
Przykład - [1/1/600/150/1]
  • Pierwsza cyfra oznacza ilość postaci, które mogą wziąć udział w danym queście;
  • Druga cyfra oznacza, na ile części (postów) może być podzielony quest;
  • Trzecia natomiast to ilość słów, minimum, który musisz spełnić by quest w ogóle został zaakceptowany przez administrację;
  • Czwarta - jest to ilość punktów (doświadczenia) przyznanych za dany quest. Jest to maksymalna ilość jaką możecie dodać. W zależności od tego czy spełnicie wszystkie warunki możecie dostać tych punktów stosunkowo mniej;
  • Piąta oznacza wysokość rangi jaką musi mieć twoja postać by móc wziąć udział w queście;

1. Arcana to pojęcie ci znane lecz całkowicie obce, bo dotychczas żyłeś w świecie zwykłych, szarych ludzi. Pewnego dnia do twojego domu przychodzą ludzie ubrani w białe fartuchy informując cię, że teraz twoje życie zmieni się o 360 stopni. Nie zgadzasz się na to, protestujesz przez co następnie tracisz przytomność. Czujesz jak ciepła toksyna wypełnia twoje żyły, a kiedy się budzisz.... nie pamiętasz kompletnie nic. Opisz fakt, jak wyglądało twoje życie przed trafieniem do Ośrodka Rimear i całe dwa pierwsze dni po trafieniu tutaj. [1/1/600/150/1]

2. Podczas prowadzenia badań, przez nieuwagę naukowców na wolność wydostaje się groźna Beta, całkowicie niepanująca nad swoimi umiejętnościami. Mimo że poziom jej rangi, a także powody przez które wylądowała na obserwacji są ci nieznane, niespodziewanie jako pierwszy-lepszy przechodni zostajesz poproszony przez zdesperowanego naukowca o złapanie uciekiniera, dysponującego wielką szybkością i wyostrzonymi zmysłami. Żeby w pewnym stopniu ułatwić ci zadanie, opiekun informuje cię o tym, iż Beta ma krótkie, zmierzwione czarne włosy, wysoką posturę oraz nosi coś w stylu koszuli nocnej, no i oczywiście jest nieobliczalnym mężczyzną. Twoim zadaniem jest w sprytny sposób znaleźć Betę, ale to nie wszystko: następnie w realny i logiczny sposób sprowadzić ją do naukowca. Nie będzie to łatwe, gdyż jest to cwany, grający na uczuciach osobnik, który nigdy sam nie da się zakuć za Chiny Ludowe. Mimo że to trudna sprawa, nie możesz nikomu pisnąć słowa, obowiązuje cię tajemnica. [1/2/850/200/1]

3. Pod kopułą zaczynają zdychać zwierzęta; poczynając od psów, kończąc na rozszalałych rumakach. Twoje zadanie zaczyna się od tego, że idziesz sobie spokojnie pewnym szlakiem, a nagle spotykasz wykańczającą się istotę. Próbujesz jej pomóc, ale na próżno – jej dusza odchodzi do niebiańskich sal, a ty zastanawiasz się, jak do tego doszło. Nie widząc żadnych podejrzanych śladów, w końcu dostrzegasz strzałkę tkwiącą w futrze. Inicjały wskazują na Gammę, która mieszka – nawet gdy pod kopułą to prawie niemożliwe – oddalona od wszelkiej społeczności w spustoszałym budynku. Twoje zadanie jest proste: musisz zlokalizować starego mężczyznę, przemówić mu do rozsądku, a także spytać o powody. Od ciebie zależy, czy wymierzysz sprawiedliwość. Sam ustal jego osobowość, temperament i reakcje na twoje słowa. Im ciekawiej, trudniej, tym lepiej. [1/1/1000/300/1]

4. W najróżniejszych okolicznościach (to zależy od ciebie) zostajesz zauważony przez organizatora starć Arcan. Warto nadmienić, iż są to walki nielegalne, stworzone i zaprojektowane przez zwykłych amatorów chcących zarobić trochę pieniędzy na naciąganych interesach oraz zabawach typu "postaw na właściwego konia" - w tym przypadku na ring trafiają Arcany różnego pokroju. Przekonany słowami tajemniczego mężczyzny, wyrażasz zgodę na jego ofertę i zjawiasz się w wyznaczonym miejscu (to również zależy od ciebie) o właściwym czasie. Opisz walki, swoje odczucia i pnij się w górę, powalając swoich przeciwników. Pamiętaj jednak, że nie zawsze jesteś najsilniejszy. Ważną rzeczą jest też to, iż takie walki dzielą się na kilka schodków: najpierw są kwalifikacje, potem eliminacje, ćwierćfinał, półfinał i finał. Nie narzucamy ci jakiegoś konkretnego zakończenia. Im ciekawiej, tym lepiej. [1/2/700/250/1]

5. Rimear emanuje letnią atmosferą. Wakacyjne pomysły i plany, dotychczas siedzące tylko w twojej głowie w końcu ujrzały światło dzienne. Mimo że pod kopułą ciężko spędzić pamiętne wakacje z dala od domu, jesteś na tyle zdeterminowany, że uczynisz tę parę dni jednymi z najpiękniejszych. Spakujesz się, weźmiesz okulary słoneczne, kąpielówki i czy byłoby to zwiedzanie dziwnego muzeum, czy gorąca plaża, to będą to pamiętne chwile. Twoim głównym zadaniem jest napisanie kartki z wakacji, więc zaczynając opowiadanie możesz już być w drodze do wyznaczonego miejsca, bo po co sobie utrudniać? Warto nadmienić, że twoja postać musi wysłać kartkę do konkretnej osoby, która należy do bloga. [1/1/900/200/1]

6. Tajemnicza postać zatrzymuje cię na ulicy, by złożyć ci propozycję. A raczej dla doświadczenia prosi, abyś wypił dziwną substancję, której działanie poznasz podczas snu. Mężczyzna tłumaczy, że po wypiciu butelki aż do ostatniej kropli, zaczniesz czuć się otępiały, aż w końcu zapadniesz w ten fantazyjny stan. Całe działanie polega na tym, by twój umysł przywołał jednocześnie najgorsze i najlepsze wspomnienie. Jedno wszyte w drugie. Nie musi to być coś wielkiego, zwyczajnie to, co twojej postaci mogło się w przeszłości przydarzyć. [1/1/800/150/1]

7. Quest nie jest jakiś skomplikowany; pewnego burzowego oraz ponurego dnia, spotykasz na swojej drodze całkiem zakłopotaną, młodą kobietę, rozglądającą się po wszystkich stronach Rimear. Postanawiasz z czystej dobroci zapytać o powód jej konsternacji i po chwili dowiadujesz się, że jej kotek zaginął. Ostatnie wskazówki kobiety wskazują na to, że zwierzę wpadło do starego szybu (takiego w postaci skomplikowanych tuneli pod ziemią). Decydujesz się pomóc, lecz pamiętaj, że to nie będzie takie proste. Szyb jest strzeżony i niełatwo się do niego dostać, zważywszy na twój wzrost oraz inne czynniki, które zdecydowanie utrudnią ci zadanie. Los kota spoczywa na twoich barkach, więc to ty postanowisz czy przeżyje, czy też nie. [1/2/1000/250/1]

8. To Quest, w którym wykażesz się swoimi zdolnościami detektywistycznymi i umiejętnością dobrego posługiwania się językiem. Twoja znajoma/znajomy (to może być NPC), zostaje oskarżony, a według ciebie niesłusznie. Wobec tego podejmujesz zadanie uniewinnienia i w trybie natychmiastowym przystępujesz do działania. Sprawa nie wygląda dobrze, twojej znajomej przedstawiono mocne argumenty, które musisz przełamać, przeszukując ważne, podejrzane miejsca, zbierając poszlaki, pytając ludzi i podejmując własne decyzje. To również Quest na kreatywność, więc to właśnie nią musisz się wykazać oraz uzupełnić wszystkie luki, jakie pozostawiłam w tym opisie, czyli: oskarżenie, argumenty, ludzie, miejsce zdarzeń. Najważniejszym punktem jest sensowne opisanie tego wszystkiego.  [1/3/850/330/2]

9 komentarzy:

  1. Jak coś quest nr 3 robię ja, więc nie tykać XD
    ~Natsu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobitki, skoro zaklepujecie to wypada się za niego kiedyś zabrać XD

    OdpowiedzUsuń
  3. 4, się wie xD będę pisać, nie wtryniać się :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeklepuje se 6 :3
    - Shino :3

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja sobie zarezerwuje 5 bo zaraz nic nie będzie xD- Taiga ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. połowę już robiłam, za późno xD tylko nie jest zaznaczone, że już wykonuję. No i w końcu muszę się zabrać za drugą część. Tylko że nie wiem, czy jestem zawieszona, bo nie rozeznaję się z tym nowym szablonem xD
      ~Nat

      Usuń