piątek, 9 września 2016

B09 - Naho Kurogane

KONTAKT: SweetCaramell115
IMIĘ & NAZWISKO: Naho Kurogane
PSEUDONIM: Nie ma konkretnego przezwiska, jednak za "karła" czy jakikolwiek inny synonim niskiej osoby poleci foch.
WIEK: 16 lat
PŁEĆ: Kobieta
STOSUNKI: 

  • Satoru Tadashi - Taka wkurzająca menda, na którą Naho wpadła podczas pierwszego dnia pod kopułą. Słabo go zna, jednak była to pierwsza osoba, która łaskawie jej wszystko wytłumaczyła i pewnie pozatruwa mu życie nieco dłużej~

ORIENTACJA: Biseksualizm
SYMPATIA: ~
W ZWIĄZKU Z: ~
CHARAKTER: Naho, mimo chłodu, jaki próbuje utrzymywać w stosunku do nowo poznanych osób, w rzeczywistości jest bardzo dziecinna i łatwo przejrzeć jej prawdziwy charakter. Wywołanie u niej całej gamy istniejących uczuć jeszcze dla nikogo nie stanowiło żadnej sztuki, gdyż owa dziewczyna jest niezwykle humorzasta. Ze złości potrafi przejść w niczym nieuzasadnioną radość, by na koniec popłakać się bez powodu, a to wszystko w ciągu kilku minut. Najłatwiej jest wywołać u niej niezadowolenie oraz irytację. Gdy tylko coś jej się nie spodoba lub ją zdenerwujesz, zacznie stosować najróżniejsze metody zrzędzenia, krzyczenia, wymuszania czy co tam jeszcze się da, tak długo, aż stracisz cierpliwość i przeprosisz, bądź zrobisz to, czego oczekuje. Mimo wiecznie marudzącej i zezłoszczonej postawy, jaką przyjmuje, w rzeczywistości jest dosyć wrażliwa i łatwo ją zranić. Raczej nie ukrywa rozczarowania, jakie wtedy odczuwa, jednak przez jej naiwną naturę, bardzo szybko wybaczy każdą zadaną krzywdę. W wielu sytuacjach może wydawać się, iż nastolatka nie należy do bojaźliwych osób, a tak naprawdę jest całkiem na odwrót. Wystraszyć ją można na różne sposoby, a przy każdym trafnym zareaguje płaczem i bezradnością bądź atakiem, wrzaskiem. Warto również wspomnieć o nadzwyczajnej nieuwadze oraz wrodzonym talencie do niszczenia wszystkiego. Potknąć się na prostej drodze lub zepsuć coś, do czego nie miała prawa podchodzić to dla niej niemal norma, która często wpędza ją w kłopoty. Nie pomaga też fakt, iż zawsze musi wtrącić swoje trzy grosze i mieć ostatnie słowo, a istota z niej niemiłosiernie uparta, także każdy, kto się z nią zadaje, musi być przygotowany na częste problemy. Jak wcześniej było wspomniane, Naho to naiwna dziewczyna, a co za tym idzie, bardzo łatwo zdobyć jej zaufanie. Oprócz tego, szybko przywiązuje się do ludzi i jeśli zależy jej na kimś, bądź po prostu kogoś lubi, zawsze stanie po jego stronie i nie pozwoli, by ucierpiał.
APARYCJA: Jest to dziewczyna o drobnej, szczupłej budowie. Wzrostem również nie zaskakuje, gdyż mierzy ledwo 157 cm, przez co ludzie często mylą się, co do jej wieku. Szpiczaste uszy odziedziczyła po elfickich przodkach, o których niestety nie miała szansy dowiedzieć się niczego więcej. Nie uważa tego za wadę, aczkolwiek woli zakrywać je włosami bądź czymkolwiek innym, by nie odstawać wyglądem od innych nastolatek. Posiadaczka dużych oczu o nietypowym kolorze. W końcu nieczęsto widzi się osobę o naturalnie czerwonych ślepiach. Barwa tęczówek podkreślana jest na tle długich, jasnobrązowych (wpadających nieco w rudy) włosów. Zazwyczaj spina je w dwa luźne warkocze, związane za pomocą białych wstążek, pozwalając grzywce na luźne ułożenie wokół twarzy. Ubiór Naho jest mieszanką letnich i zimowych ciuchów jednocześnie, niezależnie od trwającej pory roku. U dołu zauważyć najczęściej można krótką, plisowaną spódniczkę w kolorze ciemnego beżu, białe zakolanówki oraz ciemnobrązowe buty, natomiast u góry beżowy (bądź jasnobrązowy), cienki sweter, szal tej samej barwy oraz zimową narzutę z białym puchem wokół. Może być nawet i 30 stopni na zewnątrz, dziewczyna i tak nigdzie nie ruszy się bez swojego ulubionego szalika i narzuty, gdyż dają jej poczucie bezpieczeństwa i zakrywają uszy.
DODATKOWE INFORMACJE:

  • Gdy nie ma nic ciekawego do roboty, uwielbia wspiąć się na jakieś wysokie drzewo i posiedzieć między gałęziami w cieniu liści. Jest to chyba jedyne miejsce, w którym potrafi przesiedzieć bezczynnie cały dzień.
  • Uwielbia zwierzęta, jednak większość z nich nie odwzajemnia tego, a wręcz okazuje nienawiść w stosunku do dziewczyny. 
  • Gdy była młodsza, odkryto u niej talent do śpiewu, jednak nigdy nie postanowiła rozwijać się w tym kierunku, jedynie czasem nucąc sobie pod nosem, lub śpiewając w samotności.
  • Uwielbia czytać, jednak odkąd zaczęła nowe życie po utracie pamięci, rzadko można zauważyć ją z lekturą w ręku. 
  • Od czasu do czasu lubi postrzelać z łuku dla rozrywki, co nie idzie jej tak źle.
  • Zanim trafiła pod kopułę, jeździła regularnie konno.



GŁOS: [x]
INNE ZDJĘCIA: ~

ARCANA
NUMERACJA: 09
RODZAJ: Beta
NAZWA: Exitus (łac. Wyjście [W znaczeniu ucieczki])
KOLOR AURY: #FAEBD7
RANGA: 1
PD: 650 pkt
OPIS: Arcana ta zwiększa możliwości posiadacza na ucieczkę przed zagrożeniem oraz umożliwia samoobronę w kryzysowych sytuacjach, przez co szczególnie rozwinięte są: prędkość, giętkość oraz wytrzymałość. Również wzrok i słuch ulegają ponadprzeciętnemu wyostrzeniu. Jak każda moc, ta również posiada swoje wady, a są nimi osłabiona siła i brak możliwości ataku na odległość. Wydawałoby się to niemałym utrudnieniem, jednak praktyka i umiejętność wspomagająca ciosy koryguje te niedoskonałości.
ATAKI:

  • Aquila Visum - Wzrok ulega znacznej poprawie, a w dodatku uwalnia poświatę wokół człowieka, przedmiotu bądź czegokolwiek innego. W zależności od zamiarów, czy też możliwości związanych z daną rzeczą czy budynkiem, kolor aury różni się od siebie. Czerwona oznacza wroga, niebezpieczeństwo, zielona wskazuje sprzymierzeńców, jasnoniebieska otacza użyteczne przedmioty i pomocne budynki, natomiast biała informuje o neutralnych istotach. Zabudowania czy innego typu przeszkody nie zakłócają emanującego blasku. Wadą jest to, iż wraz ze wzrostem odległości, kolory stają się niewyraźne, by na koniec całkowicie zaniknąć
  • Amplificationem - Umiejętność ta pozwala na miejscowe utwardzenie skóry na czas kilku minut. Przy uaktywnieniu zdolności, wszystkie ataki przeciwnika są bez trudu powstrzymywane i nie mogą zranić. Problemem może być to, iż wybrany obszar jest stosunkowo mały, a sama moc zabiera sporą część energii.
  • Saltare - Masa ciała dziewczyny zmniejsza się, natomiast siła wybicia wzrasta. Obydwa czynniki ulegają kilkukrotnemu ulepszeniu, umożliwiając tym samym skok na ponadprzeciętną wysokość, której zwykły człowiek nie jest w stanie osiągnąć.
  • Viribus - Wytrzymałość dziewczyny wzrasta, dzięki czemu jest w stanie przebiec bardzo długi dystans, nie męcząc się przy tym.