środa, 17 sierpnia 2016

Event #1 - Zakończenie!

Event Zakończony: Niepowodzeniem.
Na początek powiem, ze miałam napisać posta kończącego ten event, ale z racji tego, ze do końca pozostało jakieś... 4 posty i mój musiałby mieć jakieś 4000 slow, żeby to wszystko nadgonić za was, a nie na tym rzecz polega, żebym ja kończyła wszystko tylko dlatego, że nie potrafiliście się zgrać dostatecznie mocno. 

Ogólnie rzecz ujmując to jestem zadowolona, ale uważam, że te 20 postów było możliwe do napisania przez... tydzień i 2 dni. Szkoda, że event nie został ukończony, a Vasquez ostatecznie zwiał z miasta. Hmm... być może go jeszcze kiedyś dorwiemy, bądź wyślemy na to zadanie oddział specjalny ^^.

Wiem, że wszyscy czekacie na ocenę i nagrody, dlatego już wam wszystko pisze ^^. Za każdy nie napisany post jest -50 pkt doświadczenia dla każdej postaci, a że nie napisaliście 4 (do 20) to każda postać otrzymuje -200 pkt doświadczenia. 
Hyou - 2 opowiadania = 95pkt + 90pkt - 1pkt
Lee - 1 opowiadanie = 80pkt - 1pkt
Kaito - 1 opowiadanie = 90pkt - 1pkt
Aaron - 1 opowiadanie = 100pkt - 1pkt
Mai - 1 opowiadanie = 60pkt - 1pkt
Anjika - 1 opowiadanie = 60pkt - 1pkt
Shino - 1 opowiadanie = 30pkt - 1pkt
Sebastian - 1 opowiadanie = 50pkt - 1pkt
Natsume - 1 opowiadanie = 95pkt - 1pkt
Arya - ZWOLNIONA Z OPOWIADAŃ
Enzo - 1 opowiadanie = 100pkt + 100pkt - 1pkt
Lou - 2 opowiadania = 60pkt + 95pkt - 1pkt
Chie - 1 opowiadanie = 40pkt - 1pkt
Toshiro - 1 opowiadanie = 65pkt + 100pkt - 1pkt
Taiga - 1 opowiadanie = 95pkt - 1pkt
Wszystkie postacie otrzymają również 100pkt dodatkowych za same wzięcie udziału w Even'cie bo było to swego rodzaju poświecenie. Chciałabym by każdy kto brał udział wypowiedział się na temat Eventu, atmosfery jaka panowała i mojej oceny. Dodatkowe 50 pkt dla każdego za wspaniałe przygotowanie i współpracę (nawet jeśli pod koniec zaczęła się trochę psuć). Jestem z was naprawdę dumna i cieszę się, że event wyszedł tak, a nie inaczej ^^. 

Mistrz Gry~

4 komentarze:

  1. O kurka, myślałam, że wyjdzie gorzej, ale w sumie cieszę się pewnie jak reszta, że jesteś dla nas taka hojna xD Powiem, że gdy pierwszy raz zobaczyłam opis eventu to był według mnie tak ciekawy, że zaczęłam mieć przed oczami różne, serio najróżniejsze sceny walki, tego i tamtego, Boże to był obłęd :v Ale ostatecznie jestem zadowolona, nawet gdy pod koniec serio ta nasza współpraca... no, nie zadowalała, zważywszy na nieobecności niektórych osób. No tak czy siak, mnie się event podobał, pierwszy przeżyliśmy z podniesioną głową, więc nie pozostaje mi nic, jak czekać na kolejny ^^ (Oby Azusa się pojawił)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama fabuła eventu i cały pomysł na niego świetny ^^ Nasza współpraca na początku całkiem niezła, pod koniec trochę się rozsypała. Myślę, że jednak w następnym evencie wyjdzie to nam lepiej. Twoja ocena Tavv na początku mnie trochę przeraziła, ale jak widać koniec końców wyszło przyzwoicie. Podsumowując jestem za tym, żeby było więcej takich eventów bo to naprawdę dobra zabawa, kiedy można popisać także z innymi, a i pokazać co dana postać potrafi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ładnie to wyszło. Choć wierzyłam, że damy radę, pod koniec niestety wszystkich zmuliło i praktycznie stanęło w miejscu. No cóż, szkoda, bo niewiele nam brakowało ^^.
    Ogólnie pomysł super, a zwłaszcza to, że mieliśmy się dogadywać i ustalać wszystko wspólnie. Mnie się bardzo podobało i myślę, że event zbliżył niektórych do siebie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie event to była fajna zabawa ^^. Współpraca też był świetna, nawet jeśli pod koniec upadła to i tak potrafiliśmy się całkiem dobrze zgrać. Po tym każdy wie jakie robił błędy, oraz gdzie robiliśmy je my wszyscy jako drużyna. Myślę, że następnym razem sprostamy wyzwaniu! :D. Wracając do samego eventu to fabuła było bardzo fajna. Na początku podobnie jak Lou nieco przeraziła mnie punktacja, ale reasumując nawet z tym nie wyszło najgorzej :3

    OdpowiedzUsuń