piątek, 7 października 2016

Jeszcze jedno info~

Sorki, że tak dużo tych zmian na jeden raz, ale chciałabym żebyście w tym tygodniu wszyscy wysłali mi poprawione formularze na POCZTĘ GMAIL. Nie na howrse, nie na skype, nie na facebook'u tylko na poczcie, żebym miała wszystkie w jednym miejscu bo po prostu nie ogarnę się z tym wzrokowo xD
Dodatkowo wysyłacie mi jeszcze raz zdjęcie swojej postaci. Może być inne, jednak nadal ma przedstawiać tą samą postac, czyli wyglądu całego nie możecie im zmienić. Potrzebne mi to będzie do stworzenia miniatur pod koniec następnego tygodnia.
Hasła drugi raz wpisywac nie musicie jednak chciałabym byście przypomnieli sobie regulamin bo kiedyś zrobię wam z tego sprawdzian :)
~~~
Co ja jeszcze chciałam.. a tak! Nie podoba mi się, że kiedy jest jakaś dłuższa informacja od Administratorów to wy ją po prostu pomijacie i potem jest mega dużo niedomówień. Pilnujcie tego, bo my nie piszemy wam informacji na darmo tylko po to byście byli dobrze powiadomieni o wszystkim. 

Na razie to tyle
Tavv~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz