czwartek, 4 sierpnia 2016

Od Mai - C.D Natsume

Chwilę spędzone nad morzem były przyjemne. Przyznaję się bałam się trochę wody. Mogłam przecież utonąć ale Natsume był niedaleko. Może dlatego weszłam do wody? W sumie nie znaliśmy się długo ale dobrze się dogadywaliśmy. Przyglądałam się śpiącemu na ręczniku chłopakowi. Wyglądał tak spokojnie. Siedziałam przez chwilę wpatrując się przed siebie. Patrzyłam na pływających ludzi oraz na tych co spędzali czas na plaży. Miejsce to ponoć było strzeżone więc mogłam zostawić na chwilę chłopaka samego. Wstałam zostawiając ręczniki w miejscu gdzie wcześniej siedziałam. Ruszyłam brzegiem plaży. Niedaleko zauważyłam molo. Ruszyłam w niego kierunku. Weszłam na nie. Na jednym ze słupów wisiało ogłoszenie.

“Od godziny 18;00 do 23;00 odbędzie się potańcówka na deskach mola
Na zakończenie planowany pokaz sztucznych ogni.
Serdecznie wszystkich zapraszamy. Wstęp wolny”

Całość dopełniał kolorowy obrazek. Może pójdę na to z Natsume? Ruszyłam dalej. Przyglądałam się wielu rzeczom. Oglądałam pamiątki dla turystów. Nie zauważyłam kiedy minęły dwie godziny . Postanowiłam więc wrócić aby chłopak mnie nie szukał. Powrót nie zajął mi więcej niż dziesięć minut. Gdy dotarłam na miejsce mój towarzysz jeszcze spał. Usadowiłam się obok niego. Niedługo po tym powoli otworzył oczy.
- Jak się spało? - zapytałam uśmiechając się
- Dobrze - odparł przeciągając się - Która godzina?\
- Koło trzynastej
-Chcesz iść coś zjeść? - zaproponował - Niedaleko jest restauracja
-Mogłabym - odpowiedziałam - A ty?
- W sumie też jestem głodny. Weźmy rzeczy i chodźmy - zaczął się pakować. Pomogłam mu. Gdy skończyliśmy na kostium kąpielowy założyłam top oraz krótkie spodenki. Do niektórych restauracji nie wpuszczają ludzi w strojach kąpielowych. Po chwili szliśmy już w kierunku najbliższej. Wnętrze było przyjemne. Lekkie w stylu śródziemnomorskim. Podeszła do nas młoda kelnerka i wręczyła nam menu. Po chwili wybraliśmy już dania i zamówiliśmy je. W chwili gdy czekaliśmy na zamówienie zaczęłam temat imprezy.
- Wiesz, że od 18 jest potańcówka na deskach? Może byśmy się wybrali?


<Natsume?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz