wtorek, 11 października 2016

Ostatnie Info ^^

Yo Miśki~
Dlaczego taki tytuł a nie inny... no właśnie dlatego, że odchodzę z administracji Rimear. Nie dlatego, że mi się znudziło czy coś innego w podobnym guście. Muszę trochę odpocząć, a ciągłe fale wiadomości: "Paulina nie odchodź", sprawiają że trudniej jest mi podjąć właśnie taka decyzje. Chwilowo nie czerpie przyjemności z pisania, mimo że na pewno nie zamierzam z tego zrezygnować do końca. Kiedyś może tu jeszcze wrócę, jednak na razie zostawiam blog w bardzo dobrych rekach 7devils (Kinii), Kaya213 (Vanish) i Hiro (Oskar), a moje postacie zawieszam i proszę by na razie pozostały ich formularze nienaruszone. Chciałabym dalej widzieć jak ten blog się rozwija i myślę, że właśnie te osoby, które wymieniłam mnie nie zawiodą. :)

No to żegnam się z wami tym ostatnim postem
~Tavv~
Przekazuję Główne dowodzenie Kinii (7devils)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz